saja.

ya mmg. saja je aku nak update post nie. 

perhatian: 02.49 in the morning
sekarang dah tengah malam, atau lebih tepat, dah nak subuh. tapi aku bukan baru bangun,aku belom tidur pun. sbenarnya aku ada assignment, yang sharusnya aku siapkan sekarang kerana due date nya kul 12 tengahari esok.opps! hari ini ya. tapi aku terbuai dalam godaan social network, yang memaksa aku untuk blogging, facebook-ing, tweeting ; updating all the satus.
entah apa yang aku ingin katakan sebenarnya,atau mungkin sebenarnya memang tiada apa-apa. aku saja kan.
kan sudah aku katakan. 

aku baca lagi blog dia. dan hari ini aku baca banyak lagi entry dia. agak boring hari ini, atau mungkin penulisannya masa ni belum lagi memukau hati. bak kata dia,permulaan hanya untuk suka-suka, seperti aku sekarang. bukan suka-suka,tapi saja.

hari ini minda bercelaru seketika, gembira tiba-tiba, sedih tak semena.entah mengapa.* bukanlah angau!*
sekadar mencoret rasa, mencuci mata sudah buat aku terleka seketika.
terlalu banyak aspek penting; keluarga, persahabatan, dunia alam maya, cita-cita, ruang sebagai mahasiswi & kasih sayang. 

sayangkan, dia bukan yang sepatutnya, bukanlah tak sama, cuma ia berbeza. 
ah! saja ja. suka-suka. untuk  mencoret rasa. 

detik ini biar aku sendiri. malas nak berkata-kata. jap lagi matahari terbit semula, lagi sukar nak pejam mata.
better sleep sekarang. esok saya wat tugasan lepas kelas habis. sempat tak sempat bergantunglah.kan? 
yang tu bukan saja-saja atau suka-suka. yang tu betul-betul tanggungjawab saya.



this is my wishing list.hahhaa!

nite uoolsss!!!
love yaa. <3




Comments

Popular posts from this blog

Sweet & Sour

If I could work from home, I would