expressing the inspired little DREAM.

ART OF LIFE.SIMPLE.ABSTRACT.INSPIRED.



Wednesday, 10 October 2012

Saja Aku Marah.

Hey you! yes, awak!
awak, awak & awak juga.

Pays attention please!

Nak bagitau, my heart is so hurt that I might even kills someone. 
But, just in my dream. 
Tak hingin nak masuk penjara untuk perkara-perkara macam ni.

serius aku marah.
tapi kejap.
walau marah itu datang berkali-kali.
aku pendam.
dalam lubuk paling dalam.
lagi dalam berbanding dasar laut cina selatan.
tak pernah ukur.
tapi lebih kurang begitulah.

tak kisahlah nak kata aku hiperbola.
dah memang belajar untuk aplikasikan hiperbola dalam ayat sejak bangku & meja sekolah lagi.
Bukan nak cakap apa.
just aku marah.
kejap marah dan kejap okay.
macam chipsmore je.
Alaa. cakap pun bukan ada yang kisah.
dorang kisah hal dorang je.
so, jangan nak buat-buat kisah pula.

Well. tak sepatutnya aku marah.
sebab aku tak pernah luahkan.
kadang orang tanya, aku tak suka.
masalah, biar aku sahaja yang tahu.
korang,korang, dan korang biarkan aku.
nanti aku okay lahh tu.
memang dah selalu macam ni.
aku tak suka bagitau.
dan dorang pun dah tahu.

P/s: I'll try to show how strong I am, don't expect me to be so weak. I won't!

No comments: